Baza firm

Kalkulator mas

Przelicznik miar

Newsletter

Dopisz się do newslettera, aby otrzymywać najświeższe info-
rmacje wprost na Twój e-mail.

Kursy walut

Kursy walut
Money.pl - Serwis Finansowy nr 1
NBP 2018-08-20
USD 3,7695 -0,24%
EUR 4,2997 -0,15%
CHF 3,7838 -0,23%
GBP 4,8009 -0,07%
Wspierane przez Money.pl
Chcę dodać: 
Jesteś w: Strona główna » News » News

25 LAT ZAKŁADÓW HYDRO W POLSCE

2018-07-16

Rok 2018 ma dla polskiej spółki Hydro szczególne znaczenie. W styczniu firma oficjalnie zmieniła nazwę z Sapa Aluminium na Hydro Extrusion Poland, zaś w kwietniu i maju celebrowała 25-lecie swojej działalności.

Uroczysta Gala Jubileuszowa przyciągnęła wielu znakomitych Gości – wśród nich kluczowych partnerów biznesowych marki, reprezentantów władz centralnych Grupy Norsk Hydro, a także przedstawicieli jednostek z Europy Centralnej.

Uroczystość poprowadził znany z wyjątkowego poczucia humoru Marcin Prokop, a ze strony Hydro - Katarzyna Piekarska, Dyrektor Sprzedaży oraz Piotr Wieliński, Prezes Zarządu, którzy przedstawili pokrótce misję marki, a także historię i dorobek jej zakładów produkcyjnych oraz plany na najbliższe lata. - Choć nasza marka przeszła wiele zmian, a nasze zakłady niezwykle się rozwinęły, w dalszym ciągu będziemy udoskonalać swoje działania, w celu utrzymania wysokiej pozycji na rynku - zapewnił zebranych Piotr Wieliński, zapowiadając inwestycje w rozwój kadry i technologii, w tym modernizację zaplecza produkcyjnego.

Konsolidacja marek Hydro i Sapa, do której doszło w ubiegłym roku, zapewniła firmie nowe możliwości rozwoju oraz implementowania innowacji, prowadzących do umocnienia się marki na pozycji lidera w branży aluminium. - Naturalną konsekwencją tych zmian staną się zmiany wizerunkowe, mające nastąpić jesienią tego roku – ogłosiła Katarzyna Piekarska. - Wówczas wdrożona zostanie nowa identyfikacja wizualna, ukazująca założenia komunikacyjne i główne wartości naszej marki.

Część oficjalną Gali Jubileuszowej wieńczyły podziękowania za lata owocnej współpracy i wyróżnienia dla zaproszonych Gości, a także życzenia i gratulacje składane na ręce Zarządu firmy. W programie uroczystości znalazł się także koncert zespołu „Zakopower” i show malowania piaskiem Tetiany Galitsyny, zwyciężczyni jednej z edycji programu „Mam Talent”. 

Kwietniowa Gala to nie jedyne wydarzenie, podczas którego świętowano jubileusz marki – z początkiem maja zorganizowano bowiem rocznicowy piknik z udziałem Marka Sierockiego i Kamila Bednarka, dedykowany pracownikom firmy. Obecnie w zakładach Hydro Extrusion Poland zatrudnionych jest ponad 1800 osób, zajmujących się wyciskaniem profili aluminiowych, obróbką powierzchniową i mechaniczną oraz kompletowaniem pełnych dostaw elementów.


Co zmieniła w Państwa firmie zmiana własnościowa i jakie przyniosło to skutki dla Waszych klientów i kooperantów?
Przejęcie spółki daje nam sposobność czerpania z zasobów wiedzy i technologii Grupy Hydro, przez co jeszcze dokładniej będziemy mogli dostosowywać naszą ofertę do potrzeb klientów. Oznacza to, że staliśmy się zintegrowanym, kompleksowym dostawcą rozwiązań aluminiowych, dysponującym łańcuchem wartości w zakresie boksytów, tlenku glinu, wytwarzania energii do produkcji pierwotnego aluminium, produkcji wyrobów walcowanych, wyciskanych oraz recyklingu. Bardzo ważną rzeczą, która pozostanie bez zmian, jest współpraca z naszymi partnerami na każdym etapie produkcji, tak aby końcowy produkt spełniał wszelkie wymogi techniczne i funkcjonalne. Chcemy także przełożyć ponad stuletnie doświadczenie Hydro na wzmacnianie pozycji partnerów na rynku oraz wspierania lokalnych społeczności.
Katarzyna Piekarska; Dyrektor Sprzedaży Hydro Extrusion Poland

 

Jakie czynniki zadecydowały o sukcesie Państwa marki na polskim rynku?
Już od ćwierć wieku budujemy branżę aluminiową w Polsce, dostarczając rodzimym przedsiębiorstwom komponenty aluminiowe wysokiej klasy. Myślę, że za sukcesem naszej obecności na krajowym rynku stoi nieustanny rozwój oraz doskonalenie produktów i serwisu. Korzystając z nowoczesnych technologii, dbając o know-how i podnosząc kwalifikacje naszej kadry, zapracowaliśmy na zaufanie, za które jesteśmy bardzo wdzięczni. Priorytetowe znaczenie mają dla nas oparte na otwartej komunikacji relacje z naszymi partnerami biznesowymi. To informacje uzyskane od naszych Klientów zarówno podczas codziennej współpracy, jak podczas regularnie przeprowadzanych badaniach satysfakcji są dla nas najważniejszym źródłem opinii i wyznaczają kierunek naszego rozwoju.
Piotr Wieliński; Prezes Zarządu Hydro Extrusion Poland